Tuesday, October 12, 2010

akhirnyaaa.....semakin menunjukkan hasil...





Setelah sekian lame menanti...akhirnya "die " berubah jugeeeee.....
amat sonok skali mengatakan yang aku akn berusaha lbh keras lg utk meyaingi competitor yang lain...
Syabas ke atas ku kerana kesabaran yang menggunung...
Ini la berkat org kate....





bro : beb aku nk tgk nuffnang ko nih...bleh x..??
aku : asal plak...xde ape yg bezanye...same jek...
bro : bg je la...hari ni kan hari isnin...mesti ade perubahan punye...
aku : ko ni kompom jek...taip jek mail aku...mcm la x ingat aku punye password..??
bro : ala...aku lupe...mkn semut byk sgt...
(3 minit 24 saat kendian)
bro : kan aku da ckp...ade....xnk pecaye...
aku : ye la ko tu...jgn nk "chai" la bro...
bro : betoi la...ade ni hah...
aku : perghhhhhh......!!!!!!!!! pak cik da bleh msk minang dah....
        huhuhuhuhuhuuhuuuuu..........

2 comments:

pegi jepon jumpe otromen,
jgn lupe tinggalkan komen....